אפיקי השיווק המוצלחים ביותר לשנת 2020

כיום לכולם ברור שהזירה הדיגיטלית היא זו שגורפת את כל הקופה בתחום השיווק וכיום עסקים קטנים כגדולים יודעים שגם אם הם לא מתכוונים למכור דבר באמצעות האתר, עדיין חשוב שהם יקימו אחד. מדוע? כי בזירה הדיגיטלית הלקוחות נמצאים, הלקוחות מחפשים, הלקוחות משווים ואף הלקוחות מגבשים דעה, ועל כן ממש כפי שעסק שבונה תוכנית כלכלית מייעד חלק מההוצאות למחקר, משכורות וספקים, כך גם עליו לייעד חלק מההוצאות עבור שיווק דיגיטלי. עם זאת, כיוון שידוע שמדובר בתחום מאוד דינאמי ונרחב, מרתק לבחון מה מתחדש בתחום, כי החידושים של היום אלו אפיקי השיווק של המחר.

שחקנים חדשים בזירה

אחד מהחידושים שמורגשים בתחום, הנם סרטוני הווידאו שרצים ביוטיוב וברשתות החברתיות. מכאן שלצד קידום אורגני בגוגל, קידום אורגני ברשתות החברתיות, קידום ממומן, רכישת לייקים, ביצוע אופטימיזציה, השגת לידים חמים וכדומה, גם יש להכיר בשחקנים החדשים בזירה ולתעל אותם, שחקנים שכבר כיום מהווים חלק אינטגראלי מהמשוואה השיווקית וככול שהזמן יחלוף הם רק יתחזקו ויהפכו להיות יותר משמעותיים.

שיווק ביוטיוב

גוף מכווין

יש אפיקי שיווק שתמיד נכונים, בין אם מדובר בשנת 2020 ובין אם מדובר בשנת 2030 ופה אנו מדברים על גוף מכווין שמסייע לנתב את ההשקעה באופן אידאלי. שנדגים? באמצעות חברת קידום האתרים REGO ניתן לתפוס כיוון ממוקד ולראות תוצאות מותאמות יעדים אישיים, וזאת כי חברה זו מתמחה בקידום אתרים אורגני ובשיווק דיגיטלי.

מבט על הלקוח

לצד בחינת משתני השיווק הדיגיטלי לשנת 2020, גם ראוי לנתח כיצד יראה הלקוח של שנת 2020, וזאת כי צרכים, שאיפות והרגלי הלקוח הם אלו שמכתיבים את אפיקי השיווק העתידיים. במה אם כן מדובר? ובכן הצרכן של שנת 2020 מגיע עם דרישות והרגלים שמצריכים התאמה מלאה – הצרכן של שנת 2020 רגיל לקבל כאן ועכשיו לצד היצע עשיר שזמין במרחק לחיצה, מצפה לקבל שירות אישי לצד מוצרים בהתאמה מלאה, מבקש שימנעו ממנו התעסקות יתר, מצפה שיגזלו פחות מזמנו ומצפה לחוש שהתמורה לא פחות ממדויקת.

אין ולא יהיה תחליף

ציינו שהצרכן של היום מבקש לקבל תמורה מלאה לצד מינימום זמן ומאמץ, ופה חשוב להבין שנדבך זה מוביל להשקיע באלמנטים חזותיים, וזאת כי לתמונה יש כוח רב – מספיק להעיף מבט מהיר בתמונה בכדי לקבל מסר שלם. מה עוד? ובכן המבחן האמתי של השיווק הנוכחי הוא למצוא את הנוסחה שמאפשרת לתעל ערוצים דיגיטליים ועדיין לייצר אצל הלקוח תחושה אנושית, כי עם כל הכבוד לטכנולוגיה, עדיין אין תחליף למחשבה האנושית והיצירתית שיודעת להתחבר לרגש. ופה נעצור לציין שבשנה הקרובה אנחנו עתידים לגלות את השיווק שבאמצעות הוואטסאפ, וזאת לצד שיווק ברשתות החברתיות ובאינטרנט.

בשלושה דברים ניתן להיות בטוחים

מכאן שאם גם אתם עם הפנים קדימה ומבינים ששיווק דיגיטלי הוא חלק מהותי מהתמונה, בשלושה דברים ניתן להיות בטוחים – הולך להיות מעניין, האופטימיזציה עומדת להשתכלל והשיווק יחוש פחות מאולץ, משמע אנשים יצרכו פרסומות באופן כמה שיותר טבעי וללא תחושת לחץ מאסיבי – השינוי כבר כאן!

נגישות
גלילה לראש העמוד