כל בעל עסק צריך להכיר: מערכת לניהול הלוואות של תפנית

אם יש לכם עסק הנותן ומקבל הלוואות, יש תוכנה שכדאי לכם להכיר שתאפשר לכם לעשות כל זאת באופן המסודר והיעיל ביותר. הגיע הזמן להניח בצד את הגיליון האלקטרוני הפשוט ולהשתמש בתוכנה ייעודית שעושה הכול במקום אחד במקום להיות אוסף של כמה כלים שלא קשורים זה לזה, היכולה להיות גם מערכת ERP יעילה לעסק. בואו להכיר את מערכת תפנית שתהפוך את ניהול ההלוואות שלכם לפשוט מתמיד.

האתגר והפתרון

עסקים רבים עומדים מול אתגר של ניהול מסודר, ובפרט ניהול של פעילויות מתן הלוואות. אפילו עסק קטן עם כמה עובדים עשוי למצוא את עצמו נותן להם הלוואות לבקשתם. גם אם אתם מקבלים הלוואה עבור העסק, חשוב לטפל בפרטי ההלוואה ובהחזר שלה באופן שיטתי ומסודר. פתרון אחד שעושה זאת היטב הוא מערכת תפנית של חברת מטריקס. באמצעות התוכנה הזאת תוכלו לנהל מתן או קבלה של הלוואות באופן הטוב ביותר, וזו אינה רק מערכת שמנהלת הלוואות. כפי שתיכף תראו, היא עושה הרבה יותר במסגרת מערכת ששמה ERP (או Enterprise Resource Planning), שבה יש תוכנה מרכזית עם מבחר מודולים העובדים ביחד כדי שתוכלו להתעסק בקלות ובנוחות בכל העניינים שמאחורי הקלעים.

כל הקשור בניהול הלוואות

באופן ספציפי בנושא ההלוואות, מערכת תפנית מאפשרת בין השאר לנהל היטב כמה פעילויות:

  • מתן וקבלה של הלוואות – תפנית תסייע לכם בניהול מתן הלוואות וקבלת הלוואות. היא תעשה זאת באמצעות שימוש במגוון שיטות ריבית או הצמדה ושימוש בעמלות שהן קבועות או משתנות, הכול לפי הצורך
  • ניהול בטוחות הלוואה – בעזרת תפנית תוכלו לנהל גם את הבטוחות השונות הנדרשות עבור כל הלוואה, כגון מבנים או רכבים
  • טיפול בפירעון – כידוע, הלוואה לא נגמרת בשלב של מתן הכסף, אלא רק מתחילה בו. כעת יש להחזיר את הכסף, והעניין בדרך כלל כולל תשלומים רבים ומשך זמן ארוך, ועסקים צריכים לנהל תהליכים כאלו לגבי הלוואות רבות במקביל. אם לא עומדים בזמנים המוסכמים להחזרים עולה הנושא של ריביות פיגורים. כדי לטפל היטב בכל מה שקשור לפירעון ההלוואות, דרוש כלי עזר אמין ומתקדם – ומערכת תפנית היא פתרון מעולה בתחום

 

 

עוד כמה פיצ'רים של המערכת

תפנית מסייעת גם בהיבטים רבים נוספים של ניהול העסק וההלוואות:

  • ניהול ניכיון המחאות – מימון ניכיון המחאות, כולל עמלות גריעה, מצבי אי כיבוד, הפקדות חוזרות וחשבונות מוגבלים
  • פקטורינג – ניהול פעילות פקטורינג, כולל ניהול תיקי לקוחות וחייבים, סילוק עסקאות מכירה, תקרות אשראי וניהול עסקאות בין הספקים לחייבים
  • ארכיון דיגיטלי – ניהול מקצועי של המסמכים שלא זקוקים להם יותר באופן מיידי, אך חיוני לשמור לעתיד, כולל היכולת לסרוק מסמכים כאלו בכמויות גדולות ובזריזות
  • ניהול קשרי לקוחות – המידע על לקוחות העסק בנושא הלוואות ובכלל מרוכז במודול של ניהול קשרי לקוחות (מודול CRM)

החברה שמאחורי הפתרון

חברת מטריקס היא יצרנית מערכת תפנית. זוהי חברת טכנולוגיה בולטת ומוערכת ביותר בתחום, המפתחת את המערכת זה 20 שנה. במשך השנים נכנסו חידושים שונים, שיפורים, תיקונים ועוד. חברת מטריקס פיתחה את תפנית כמערכת ERP איכותית וחזקה, אך היא גם מיוחדת משום שהיא מותאמת מראש לשורת מגזרים עסקיים. כלומר, שימוש בתפנית לשם ניהול הלוואות לא דורש ביצוע התאמות בעצמכם, כפי שקורה פעמים רבות בעולם ה-ERP, אלא המערכת מגיעה מותאמת מראש לכך.

לסיכום

מערכת תפנית היא תוכנה אחת ופתרון שלם לניהול פעילות בתחום ההלוואות ובתחומים נוספים. חברת מטריקס המוערכת בתחום עובדת זה שנים רבות לספק את הפתרון האולטימטיבי למגוון המגזרים העסקיים בתעשייה.

נגישות
גלילה לראש העמוד