5 טיפים חשובים לבחירת ביטוח עסק

לא מעט בעלי עסקים עושים ימים כלילות בכדי לוודא שהעסק שלהם יגיע למקום הרצוי, ואכן לא מעט זמן, מאמצים, כוונה טובה ושלל מהלכים והחלטות מובילים להקמת העסק, כך שטוב לדעת שלאחר שהעסק כבר עומד ניתן לעשות כמה דברים נוספים, ופה נציין שמלבד לפקח, לשווק, לקדם ולייעל, גם רצוי לשמור על העסק, ופה אין הכוונה שיש לשמור עליו מפני תחרות, אלא מדובר ברמה הכי בסיסית ופרקטית, וזאת כי מספיק שתהיה נזילה או שתתרחש פריצה, בכדי שכל העסק ייהרס. אי לכך מרגיע לדעת שלצד השקעה קטנה זוכים להשגחה גדולה, ופה ננסה לסייע גם לכם לבחור את ביטוח העסק האידאלי ביותר – בין היתר בהתאם לצרכים ודגשים אישיים.

5 טיפים חשובים לבחירת ביטוח עסק

לגזור ולשמור:

  1. התאמה מלאה – כאשר עומדים לבחור ביטוח לעסק, רצוי לבחון האם החברה מאפשרת התאמה מלאה לצרכי העסק והאם ניתן לשחק עם הסכום, וזאת מתוך מטרה להתאים את ערך הרכוש לערך הביטוח. מדוע כה הכרחי? אבנר הייזלר מסביר שאם סכום הביטוח שמופיע בפוליסה יהיה נמוך מהערך המציאותי, הרי שבעת תביעה המבוטח יקבל רק פיצוי חלקי. מכאן ברגע שמתאפשרת התאמה מלאה זוכים לבטח בסכום ההגיוני ביותר – לא פחות מדי ולא יותר מדי. כמו כן, יש לבחון מהו גובה דמי ההשתתפות העצמית.
  2. בחינת ביטוח חבויות – כאשר עומדים לבטח חבות מעבידים, אחריות מוצר וצד שלישי, רצוי לבחון את גבולות הכיסוי. מדוע? לא פעם ההבדלים עשויים להתגלות כמאוד משמעותיים.
  3. ביטוח מכסה הפרעה לפעילות עסקית – מגוון אירועים מצערים עשויים להרוס פיזית את בית העסק, עובדה שעשויה למנוע פרנסה לאורך תקופה ארוכה. אי לכך טוב לדעת שיש חברות ביטוח שמבטחות מקרים מעין אלו – בעת הצורך מפצות עבור סך ההכנסות שנפגעו. אם פרמטר זה חשוב עבורכם, הכניסו אותו למערך השיקולים – חפשו חברה שמעניקה עבורו את התנאים הטובים ביותר.
  4. התנהלות בעת משבר – חשוב מאוד לבחון כיצד חברת הביטוח מתנהלת כאשר מבקשים לקבל פיצוי, כך אומר אבנר הייזלר – מומחה בתביעות של חברות ביטוח. מניסיונו הרב, אבנר הייזלר יודע שלא פעם חברות הביטוח אינן באות לטובת המבוטח, במיוחד כשמבקשים לקבל פיצוי הולם. מכאן שמוטב למנוע מראש בעיה מעין זו, משמע אם ניתן לאתר ולדבר עם לקוחות שיצא להם לתבוע את חברת הביטוח, הרי שהכרחי להשקיע בכך מאמץ.
  5. חיבור אישי – חשוב לזכור שבסופו של יום אנשים עושים ביטוחים לבתי העסק משתי סיבות עיקריות: פרקטיות ותחושת ביטחון. עם זאת, רוב בתי העסק מודעים לעובדה שכנראה שהם לא יצטרכו להפעיל את הפוליסה, אך עדיין הם מבקשים לחוש בטוחים. אי לכך בכדי שתחושת הביטחון תהיה כמה שיותר שלמה, חשוב שהמענה המקצועי יהיה כמה שיותר מהיר, אנושי ואדיב, אחרת מתפספסת מטרה מהותית – תחושת ביטחון מרגיעה.

רגע לקראת בחירה

עתה אתם יותר מוכנים לקבל החלטה, כאשר בנוגע לעלות נציין שיש לבצע השוואה רק לאחר שמכניסים את סך המשתנים למשוואה – בהצלחה!

נגישות
גלילה לראש העמוד