טיפים לקידום העסק שלכם באינסטגרם

כיום האינסטגרם מהווה תחרות ראויה לפייסבוק, ועל כן ממש כפי שעסקים רבים מבינים שחובה להחזיק אתר פעיל (גם אם הם אינם מוכרים דבר), כך הם גם מבינים שעליהם להיות פעילים באינסטגרם (גם אם המוצר שלהם אינו פוטוגני). עם זאת, לצד ההבנה נשאלת השאלה כיצד עושים זאת נכון, וממש עבור כך אגדנו עבורכם שורת טיפים יעילים:

קידום עסק באינסטגרם

רכשו עוקבים

על מנת שהאינסטגרם העסקי יהיה מיטבי, יש צורך בכמה שיותר עוקבים, וזאת כי כמות העוקבים מהווה מעין חותמת שמאשרת את איכות הרזומה והמקצועיות של בית העסק. אי לכך, ככול שאותו דף יהיה יותר פופולארי, כך הוא יהיה יותר אפקטיבי, ועל כן רבים כיום יודעים שאחת השיטות להניע את התהליך היא לרכוש לייקים ועוקבים. מכאן שמומלץ לברר אודות קניית עוקבים באינסטגרם. מה עליכם לברר? שההליך דיסקרטי והמחיר הגיוני. עם זאת אין זה מספיק, אלא יש להבין שמדובר בתמריץ משמעותי שבין היתר מצריך השקעה משלימה.

נוכחות

לא רק המורה בכיתה בודקת נוכחות, אלא גם העוקבים דורשים נוכחות מלאה, ועל כן יש להקפיד לפרסם מדי שבוע בין פעמיים לשלוש, כאשר אין לחשוב שכמות מהווה נוסחה מנצחת, אלא ראוי להקפיד שהפוסטים רלוונטיים, מרעננים ובעלי ערך מוסף, כאשר מראש חשוב להבין מהו היחס הנכון – למשל 80% חיבור לרגש ו20% שימת דגש על ערך מקצועי.

מינון

ציינו מינון ועל כן נמשיך ונחדד שבניית גאנט חודשי חשוב ביותר, וכאשר עושים זאת יש לשאוף להימנע מנראות קבועה, אלא עדיף שחלק מהפרסומים יהיו משעשעים, חלק ימסרו עובדות, חלק יתייחסו ללקוח וכדומה. ככול שהפרסום יהיה יותר מרענן, כך המעקב יהיה יותר משמעותי.

האשטג

הכלי האשטג מסייע בקידום אורגני. פה לא נעצור להסביר במה מדובר (#), אך כן כיצד לייעל את הכלי שבו כולם משתמשים בכל רשת חברתית. אז כיצד ניתן לקחת את הכלי הידוע ולייעל אותו? ובכן תחשבו אלו מילים מתמצתות את מהות הפרסום ואל תגזימו עם הכמות. מהי הגזמה? ציינתם יותר מ20 האשטגים? נסחפתם!

סטורי!

מדובר בכלי שיווק נחמד ומאוד יעיל, מרענן ומייצר עניין. הסטורי מאפשר להציף שאלות, ליצור קריאייטיב חדשני, לחשוף מהנעשה בעסק ועוד. לאחר שמפרסמים ומגלים שאכן פעלתם נכונה (שהסטורי יצר תנועה(, הצמידו אותו בשורה שמתחת לפרופיל, כך שהתצוגה תהיה הרבה יותר זמינה.

שיתופי פעולה

כל בעל עסק יכול לשחק עם מעברים – בין האתר, הפייסבוק והאינסטגרם, ולא רק שהוא יכול, אלא מדובר במהלך כדאי. פה נציין שמוטב להיעזר בקוד הטמעה עבור הצגת תמונות מהאינסטגרם באתר, להשתיל קישור באתר (הקישור יפנה לערוץ באינסטגרם), לחבר בין הדף העסקי שבפייסבוק לחשבון האינסטגרם וכדומה. באופן שכזה זוכים לקדם פוסטים, למשוך עוקבים מרשת אחת לשנייה ובאופן כללי להגדיל את המעורבות.

שוחד אינה מילה גסה!

אולי שוחד עשוי להרתיע, ועל כן נעדן ונציין שמתן הטבה לעוקבים עשוי לסייע בהשגת המטרה. מכאן שניתן לצאת במבצע "חבר מביא חבר", "אחד פלוס אחד" וכדומה, כאשר בין היתר גם ניתן לצאת בתחרויות נושאות פרסים. מחפשים רעיונות? הציעו לעוקבים להצטלם עם המוצר במקומות הזויים ולשתף. כל עוד המהלכים מדויקים, הם מובילים לתוצאות רווחיות!

מעקב צמוד

תשקלו להתחיל לעקוב אחר העוקבים שלכם. כאשר עושים זאת יוצרים תלות הדדית, שבמקרה זה נחשבת חיובית. כמו כן, מעקב אחר לקוחות מלמד אודות תחומי עניין אישיים, כך שמדובר במקור מידע חשוב.

רווחיות לצד יצירתיות

לבסוף נציין שהאינסטגרם הנו מקום מעניין, מהותי ורווחי, ועל כן אם העסק שלכם פעיל בו, תוודאו שמפיקים את המרב – תוודאו שכל הוצאה רווחית ושכל פרסום ענייני, כאשר תמיד חשוב להיות יצירתיים ולחשוב כיצד ניתן לשפר, לעורר עניין ולחדש. בהצלחה!

נגישות
גלילה לראש העמוד