מערכת CRM: כל היתרונות של התוכנה שעסקים חייבים להכיר

ניהול כל הקשור בלקוחות, מהווה פעילות הכרחית עבור עסקים. פתרון מתוחכם לנושא זה, מציעות מזה שנים מערכות מסוג Customer Relationship Management. מדוע דרושה מערכת ייעודית לנושא זה? מהם היתרונות בכך? ומה מציעה חברת הוליסטיק?

למצות את הפוטנציאל

בהגדרה כללית, מערכות ניהול קשרי לקוחות מרכזות למקום אחד, את כל הנוגע לאינטראקציה של העסק עם הלקוחות. מדובר על מידע על הלקוח, רכישותיו, פניות שלו לעסק וכדומה. כלים מתקדמים כמו מערכת CRM של Holistic CRM, מאפשרים לנהל זאת באופן מרוכז, מתוחכם ויעיל מאוד. עסק אשר מיישם זאת באופן חכם, משיג מיצוי של פוטנציאל היחסים שלו עם לקוחותיו. באופן ספציפי, הוא ישיג

שיפור הבקרה והשליטה

הניהול המרוכז מאפשר לקבל תמונה עדכנית ככל הניתן של המצב לגבי לקוחות. הן כללית, הן בחתכים שונים וכמובן גם לגבי לקוחות ספציפיים. המידע יהיה עדכני ויצומצמו טעויות במידע וכפילויות רישום. ההנהלה יכולה בצורה כזו לקבל דו"חות שונים ותמונה כוללת טובה, אשר מסייעים לקבלת ההחלטות.

שיפור הרווח

מיצוי פוטנציאל הרווח לעסק, אשר גלום בכל לקוח ובניהול הלקוחות בכלל. זאת, בין השאר באמצעות יכולת למכור מוצרים נוספים ללקוחות קיימים, באופן היעיל ביותר.

צמצום הפסדים

זיהוי לקוחות שעומדים בפני נטישה ושיפור "שימור הלקוחות" וניהול לקוחות. פעילות כזו, היא בדיוק מסוג הדברים אשר קל הרבה יותר לעשות, באמצעות ניהול מסודר ומתוחכם כפי שמאפשרת מערכת CRM.

הבנת הלקוח

אחד המפתחות החשובים להשגת כל זאת, היא יכולת אופטימאלית להבין את הלקוח. ריכוז וניתוח המידע לגבי כל לקוח, מאפשרים להבין אותו יותר לעומק. מנקודת מבט רחבה יותר, CRM מסייע להבין לעומק קבוצות של לקוחות. כך משתפרת היכולת להתאים באופן ממוקד ומדויק ככל הניתן, הצעות שונות ללקוחות. ניתן בצורה כזו לפנות ללקוח "בזמן הנכון", "במקום הנכון" ועם ההצעה שמתאימה לו ביותר.

ניהול לידים

גורם מפתח חשוב ביותר בתחום זה, הוא מאגר ה"לידים" ואופן הטיפול בו. מערכת CRM טובה מסייעת לעשות זאת באופן היעיל ביותר. היא תאפשר להבטיח שהטיפול בלידים טובים לא מוזנח ושכל הפעילות מבוקרת ודבר אינו נופל בין הכיסאות.

חיבור למערכות נוספות

כל זאת, מתחבר כמובן להיבטים רבים נוספים של פעילות העסק ומערכת ה-CRM תיתן לכך ביטוי. למשל ניהול השיווק, המכירות ואפילו התמיכה הטכנית.

מערכת CRM: כל היתרונות של התוכנה שעסקים חייבים להכיר

שיפור תהליכים

CRM מסייע לשפר את תהליכי העבודה של העסק מול לקוחותיו ובכלל. הדבר מתבטא למשל בניהול workflow ובשיפור התקשורת מול הלקוח. למשל ביכולת לנהל במרוכז תכתובות דואר אלקטרוני או SMS מול הלקוחות.

זמינות לעסקים בכל גודל

CRM זמין כיום גם כשירות בענן. יש לכך תועלות רבות. הדבר מתבטא בין השאר בעלויות נוחות במיוחד, אשר מתאימות גם לחברות קטנות.

הוליסטיק כפתרון מוביל

פתרון מומלץ ויעיל במיוחד עבור עסקים בנושא זה, הוא Holistic CRM. הוליסטיק היא שותפה בכירה של חברת Zoho העולמית, אשר בולטת מאוד בתחום ה-CRM מזה שנים. הוליסטיק מתמחה במתן פתרון הוליסטי לעסקים בתחום ניהול קשרי הלקוחות – Zoho CRM. היא מסייעת לחברות להטמיע מערכות CRM מבית זוהו ולהתאים את התהליכים העסקיים של החברה לפלטפורמה זו. עוד היא מציעה בנושא זה, ייעוץ, הדרכה וליווי צמוד לאחר העלייה לאוויר עם המערכת.

לסיכום

ניתן לסכם, שמערכות ניהול קשרי לקוחות מציעות אוסף נרחב של יתרונות. כדאי לכל עסק להכיר היטב יתרונות אלה ולנסות פתרונות מתקדמים בתחום זה, דוגמת הפתרון של הוליסטיק.

נגישות
גלילה לראש העמוד